7:21 PTG | Posted in
14.05.2009

Peruntukan Kerajaan Negeri yang digunakan untuk kegunaan dalam membantu rakyat di Pelabuhan Klang (N46) kini dipantau oleh Pejabat Menteri Besar Selangor. Selain itu, Pejabat ADUN N46 juga akan dipantau oleh pegawai yang dilantik oleh Pejabat Menteri Besar.

Ini adalah berikutan dengan masalah kesihatan yang dialami oleh YB Tuan Badrul Hisham bin Abdullah, ADUN N46. Dalam kunjungan yang diketuai oleh YB NIk Nazmi bin Nik Ahmad pagi tadi telah menerangkan secara terperinci mengenai peruntukan tersebut.

Lawatan YB Nik Nazmi yang merupakan Setiausaha Politik kepada YAB Dato' Menteri Besar itu disertai En. Suhaimi bin Mohd Nor selaku Pemangku Ketua Bahagian, En. Irwan bin Ismail selaku Ketua Angkatan Muda KeADILan (AMK) Bahagian Klang serta beberapa AJK Bahagian dan AJK AMK Bahagian Klang.

Sekiranya berjalan lancar seperti yang dirancangkan, peruntukan untuk DUN 46 akan dipantau sepenuhnya oleh Pejabat Menteri Besar mulai minggu hadapan dan segala urusan di Pejabat DUN akan diketuai oleh pegawai yang dilantik.

Sekian.
Nizam, Setiausaha AMK Bahagian Klang
07.29pm
Category:
��

Comments

0 responses to "Peruntukan ADUN N46 Dipantau Oleh Pejabat Menteri Besar"